måndag 5 mars 2012

Jag saknar er massor...

Hej mina fina

Vill bara skicka en liten hälsning till er från ett försiktigt vårlikt Sverige.
Jag tänker på er varje dag och följer era dagar med stort intresse. Tiden går snabbt, och trots att jag fattar att hemlängtan börjar göra sig påmind så hoppas jag att ni suger i er varenda liten mikrosekund. De kommer ni leva länge på sen!

Jag har börjat skriva ansökan för nästa års resa och jag jobbar också en del med att ordna lite spännande träffar för er efteråt. Föredrag för styrgruppen är inplanerat, liksom en intervju med GP.
Som sagt, njut av tiden ni har kvar och ta några snygga kort på safarin. GP ville också att ni skulle ta bra kort som de kan använda i sin artikel.

Hälsa alla från mig, fyrbenta som tvåbenta och ge Joseph en bamsekram från Madame Maria.

HUGS!!

2 kommentarer:

  1. Hej min Maria!
    Vi har det bra även om tröttheten börjar göra sig påmind hos våra kära kämpande elever. De stiger upp utan knot på morgnarna och sköter sig perfekt på alla sätt.

    Ikväll har de gemensam middag i blandstugan. Kyckling och pasta stod på menyh, och vi hörde deras skratt in till vårt middagsbord. Lärarmiddagen bestod av pasta med blomkål i tomatsås och stekt korv för de som äter fläsk. Helt okej även om det är svårt att åstadkomma något kulinariskt i det enkla köket. Vi är dock nöjda och belåtna och vi hoppas att Matthews mage ska hålla sig lugn efter gårdagens vulkanutbrott.

    Du är en klippa Maria! Utan dig hade det inte blivit någon praktik alls. Vi har skrivit ett nytt "letter of intent" som ska skrivas på och so vi hoppas ska borga för nya möjligheter till praktik i Uganda.

    Om en vecka ses vi! Stor och varm kram från oss alla!

    SvaraRadera